Slide 1 - RABATT
STORT SORTIMENT

TILL BRA PRISER

Slide 2 - Prova På-Paketet - copy
ALLTID FRI FRAKT

SNABB OCH FRI FRAKT PÅ DIN BESTÄLLNING

Slide 3 - GRATIS FRAKT
Spara Pengar

KÖP NÅGOT AV VÅRAN PACK

Slide 3 - GRATIS FRAKT - copy
Anonymitet

VI SÄNDER ALLTID MED ANONYM AVSÄNDARE

Slide 3 - GRATIS FRAKT - copy
SVENSK SUPPORT

MÅNDAG - FREDAG 12:00 - 18:00

Alla dagar (10:00-22:00)

0790-12 00 05

GRATIS FRAKT
På alla order

Integritetspolicy 

För oss är kundintegritet en grundläggande del av vår verksamhet. Det viktiga är att alla våra kunder ska känna sig säkra och veta att deras data har hållits och hanterats på ett säkert sätt. Vi tror också att transparens är avgörande för våra kunder, vilket gör det möjligt för oss att ha en övergripande förståelse för våra metoder och vår 

policy när det gäller behandling av personuppgifter och för att kunna spåra deras rättigheter. Följande är information om hur vi behandlar personuppgifter, de personuppgifter som är inblandade, rätten att få tillgång till dessa personuppgifter och hur vi implementerar denna information i vår verksamhet….

Behandling av personuppgifter: De personuppgifter vi behandlar är den personliga informationen, kontaktinformationen och betalningsinformationen som du tillhandahåller när du gör ett köp hos oss eller använder våra tjänster på andra sätt. Vi samlar också in information om vilka varor och tjänster du har använt, historisk information, vilken enhet du använder och geografisk platsinformation. I vissa fall kan vi också behålla information relaterad till beställningar, användarinformation eller lösenord relaterade till användningen av våra tjänster. 

När behandlas personuppgifter? 

Behandlingen av personlig information är relaterad till det du skickar till oss. Du kan till exempel göra detta när du blir vår kund, kontaktar oss eller gör ett köp hos oss. Vi samlar också in information mottagen genom användning av cookies. När du gör ett köp, använd en av våra tjänster, när du blir medlem på vår webbplats, när du kontaktar vår kundtjänst, när vi skapar nya tjänster för vår webbplats och när vi skapar nya tjänster för oss kommer den att behandlas Personlig information. Säkerställa informationssäkerhet. 

Vad används personuppgifter till? 

Lagring och behandling av personuppgifter är endast tillåten om det finns en rättslig grund. Detta är innebörden i den nya dataskyddsförordningen GDPR. Förutsättningen för detta är att behandlingen måste ske på grund av affärsrelaterade förpliktelser, och måste alltid behandlas med kundens samtycke eller efter att beslut har fattats om fördelningen av personuppgifter. 

Du kommer att använda personlig information när du gör ett köp så att vi kan identifiera vem som köper från oss och kan leverera din beställning till dig. När du köper varor från oss behöver vi också dem för att få betalning från dig. Behandlingen av personuppgifter är relaterad till att underlätta inköp och leveranser och hantering av klagomål och returer. Vi behöver din personliga information för att godkänna ett köp, annars kommer du inte att kunna komma överens med oss, inklusive att göra ett köp från oss. 

När det gäller informationssäkerhet använder vi personuppgifter för att säkerställa att den säkerhet vi upprätthåller i vår verksamhet är tillräckligt hög för att skydda uppgifterna. Genom att bearbeta denna information kan vi upptäcka om det finns fel i systemet som behöver korrigeras. Det gör det också möjligt för oss att upptäcka bedrägerier, försök till hacking, virusattacker och skadlig kod. Här är användningen av intresseavvägning rimlig, eftersom skyddet av vår verksamhet inte bara ligger i våra intressen utan också i våra kunders intresse. 

Hur länge lagras personuppgifter? 

Lagringstiden för personuppgifter anses nödvändig. Vanligtvis när du gör en köptransaktion har endera parten i avtalet skyldigheter och rättigheter gentemot den andra parten. Detta är nödvändigt av juridiska skäl. I de flesta fall kan uppgifterna sparas i upp till ett år, men de kan ändras i den ena riktningen eller den andra. Detta handlar först om de avtalsmässiga skälen till vår existens, där vi måste uppfylla vissa krav relaterade till redovisning och andra krav. 

Vem har tillgång till personuppgifter? 

Din personliga information skyddas av oss. I vissa fall kan informationen lämnas ut till tredje part, om det krävs av juridiska, tekniska eller organisatoriska skäl. Detta görs för att säkerställa säker hantering av personuppgifter. Till exempel kan detta vara relaterat till myndigheter som vi behöver ge information till i enlighet med lagen. Detta kräver dock att de berörda myndigheterna begär att du lämnar personlig information. Om den inte har slutförts kommer inga personuppgifter att delas med dem. 

Om du samtycker till att dela din personliga information med andra aktörer, företag, organisationer eller individer som inte omfattas av vår verksamhet kan dessa personer också få din personliga information. 

Hur skyddas personuppgifter? 

Vi skyddar personuppgifter genom att upprätthålla en hög nivå av informationssäkerhet och IT-säkerhet för vår verksamhet. Detta är viktigt för att skydda personuppgifter och personlig information. Vi kontrollerar regelbundet våra tjänster för att säkerställa att det är svårt för tredje part att komma åt dem och för att säkerställa att din information är skyddad. Vi har arbetat hårt för att förhindra, upptäcka och förhindra obehörig åtkomst till vår databas. Vi ser också till att personuppgifter alltid behandlas i enlighet med våra policyer och relaterade riktlinjer. 

Vad har jag rätt till? 

Som kund vars personuppgifter vi behandlar har du rätt att delta i registreringsöversikten. Du kan göra detta genom att kontakta oss och meddela vilken information du vill se i registret. Vi kommer att göra vårt bästa för att tillfredsställa dina önskemål. I vissa fall kan det ta lite tid att komma åt registret över personuppgifter, men vanligtvis kan du komma åt det inom en månad. 

Vi har ett ansvar att se till 

Den personliga informationen vi har är korrekt. Som kund har du alltid rätt att komplettera och redigera information som kan användas för att göra den effektiv. Om någon information saknas kan du alltid lägga till den senare. Eftersom du bara behöver spara din personliga information för att använda den för vissa ändamål kan du också begära att denna information raderas när du inte längre behöver den. Bland annat kan detta göras på följande sätt: du återkallar ditt samtycke till vår datalagring, vi har ingen laglig skyldighet att spara uppgifterna, eller du motsätter oss vår fortsatta behandling av uppgifterna. 

När du använder personuppgifter för personliga ändamål har du också rätt att invända mot behandlingen av dina personuppgifter. För detta måste du förklara den behandling du motsätter dig. Om vi anser att intresseavvägningen som har uppnåtts är bättre, har vi rätten att fortsätta bearbeta din information, och om vi anser att din invändning är bättre än vår, kan vi besluta att radera din information under vissa omständigheter. Du kan också begära tillfälliga begränsningar av personuppgifter. Det kan till exempel vara fallet när de personuppgifter vi har är felaktiga eller ogiltiga. Det kan också bero på att vi inte har en rättslig grund för att behandla uppgifterna, eller att du har invändningar mot de uppgifter som används under vissa omständigheter. 

Cookies: Vi använder cookies på vår webbplats. Detta görs för att ge dig den bästa upplevelsen när du använder våra tjänster. Cookies lagrar textfiler på den enhet du använder. Cookies kan vara permanenta eller tillfälliga. Permanenta konton sparas alltid på din dator, medan tillfälliga konton endast är tillämpliga när du besöker vår 

webbplats och använder våra tjänster. När du stänger din webbläsare försvinner tillfälliga kakor också.